موفرفری

من ی فروردینی ام

موفرفری

من ی فروردینی ام

جفت گیری طاووس!

دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ق.ظ

جفت گیری طاووس .....چندوقت پیش به اصرار مامانم صبح رفتم ختم قران که مثلا حاجت بگیرم امسال کنکورمو خوب بدم!که عمرن خوب بدم!خلاصه منم رفتم ولی همش داشتم چرت میزدم . جزئی از قرانو ختم کردنو ی خانمو شروع کرد تعریف از معجزه ی خداوند ....ولی من همچنان چرت میزدم خلاصه سرتونو درد نیارم این  دوساعتت حرف زد تا رسید به جفت گیری طاوووس...ماهم که علاقمند به زیست هستیمو اینا! چشامونو باز کردیم مثل دخترای خوب گوش سپردیم که بعله....مثل اینکه توی ی پروژه ی تحقیقاتی که دانشمندا داشتن رو جفت گیری طاووس کار میکردن!میبینن هر 26 روز یکبار طاووس ماده تخم میزاره درصورتی که اصلا با طاووس نر جفت گیری نکرده!خلاصه ایناهم گیج میشن که چه اتفاقی افتاده چرا همچین میشه تا ی روزی یکی از دانشجوها که از قضا مسلمان هم بوده میگه من میدونم چه اتفاقی افتاده این قضیه تو نهج البلاغه اومده که امام علی هم گفته زمانی که طاووس ماده پراشو باز میکنه و برای طاووس نر نازو کرشمه میاد طاووس نر از زیبایی طاووس ماده خدارو شکر و سپاس میکنه و ی قطره اشک میریزه و طاووس ماده زمانی که از اشک طاووس نر میل میفرماید باردار میشود!خلاصه اینو گفتو مارو در فکر فرو برد تااا دیشب که رفتم مستند جفت گیری طاووس رو دیدم!!!والا من خودم به عینه با همین دوتا چشام دیدم اینا جفت گیری کردن حالا قراره صبح برم اینو نشون خانمه بدم تا دفه ی دیگه بدون تحقیق حرف نزنه والا خوابو از چشایه ما گرفته فکر کرده ملت اسکلن!«البته ببخشید» ...والا بوخدا مگه طاوس حضرت مریمه که همینطوری باردار بشه!

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۱
باران بهاری

نظرات  (۴)

۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۵۲ سرباز صفر درجه

تخم چه ربطی به نطفه داره؟

خیلی متخصص نیستما ولی ممکنه یک مرغ تخم بزاره ولی خروس نباشه البته تخم بدون نطفه.

تو نهج البلاغه همچین چیزی نیست که

اگه این دفعه طرف رو دیدیش بگو دروغ بستن به خدا و پیامبر روزه رو باطل میکنه و باید کفاره جمع بدی

پاسخ:
منظور این بوده بدون این که جفت گیری بکنن نطفه به وجود اومده 
سلام
بله واقعا ،دقیقا الان یادم نیست.والا بهتون میگفتم.
ما بین حیوانات تک همسری و چند همسری هم داریم.دلیل هم داره...
پاسخ:
میدونم که مارها میتونن بکرزایی بکنن ولی طاوووس نه

سلام

بله امان داره بدون جفت گیری پرنده باردار بشه...

پاسخ:
واقعا!
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۴ chefft.blog.ir 💞💕
منم قبلا شنیده بودم😄
اون یه دفه قاییمکی جفت گیری کردن فک منم😁
پاسخ:
نه بابا هزارتا دوربینو نگهبان دورو برشون گذاشتع بودن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی