موفرفری

من ی فروردینی ام

موفرفری

من ی فروردینی ام

ترس

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۳ ق.ظ

من از اینده ی نامعلومم میترسم من از این همه تحریم میترسم نمیدونم تاکی قراره این تحریم ها باشه و تا کی قراره کسایی برای ما تصمیم بگیرن که شکمشون سیره و بالش زیره سرشون از پره قو ..امروز داشتم به خواهر و برادر زاده هام نگاه میکردم ...این بیچاره ها قراره دلشون به چی خوش باشه به کشوری که نه اب داره از همه طرفم تحریمه و جایی زندگی میکنن که از هرطرف ریزگرد اوار میشه سرشون....خیلی وقته به فکر مهاجرتم میخوام دنبال راه رفتن بگردم و جدی بهش فکر کنم ....دلم نمیخواد شبا با ترس سرمو بزارم رو بالش و اینکه نمیتونم کاری بکنم شده کابوس برام.

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۳/۲۴
باران بهاری

نظرات  (۲)

برو دنبال زبان.
مشاوره خواستی بیا بهت می گم.
من الان مسلطم به این موضوع
پاسخ:
منتظرم که کنکورمو بدم برم دنبالش....چشم حتما.. ممنون
۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۷:۱۴ chefft.blog.ir 💞💕
باید بیخیال بود، چون هیچ چیز دست ما نیست
پاسخ:
از ی سنی به بعد نمیشه بیخیال بود.. دارن حقتو میخورن و نمیتونی کاری کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی