موفرفری

من ی فروردینی ام

موفرفری

من ی فروردینی ام

ترنس

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ق.ظ

امروز ی مستند درباره ی ترنسها دیدم که چه زندگیه سختی دارن و جامعه اصلا پذیرای اونا نیست و البته بیشترشون خودکشی میکنن یا مهاجرت میکنن یا با عمل جراحی تغییر جنسیت میدن که این عمل اصلا و ابدن درست نیست ..... سال دوم دبیرستان بودم که ی دانش اموز سال سومی بود.با جثه ی درشت  و حرکات کاملا پسرونه تو تیم هندبال بود و کارش حرف نداشت..همیشه میدیم مدیر مدرسه با فاطمه «همون دختره مذکور» پچ پچ میکنه و گاهن نصیحتش میکنه و همیشه با خانواده ی فاطمه مشاوره میزاره...اواسط سال فاطمه تمام موهای سرش رو از ته تراشید که موجب عصبانیت مدیرمون شد...رفت و امده خانوادش به مدرسه بیشتر شد...ی کلاس مخروبه تو مدرسه بود دقیقا توی حیاط پشتی...منو دوستام یک اکیپ چهارنفره بودیم و البته شیطون و کنجکاو که تا ته توی قضیه رو درنمی اوردیم ول نمیکردیم و تمام سوراخ سنبه ها ی مدرسه رو میشناختیم...خلاصه ی روزی از روزای خدا مارفتیم سراغ این کلاس خرابهه که دیدیم صدای های های گریه کردن میاد درو یخورده باز کردیم دیدیم فاطمه و ی دختر دیگه همدیگه رو بغل کردن و اون دختره گریه میکنه و فاطمه هی دلداریش میده....بعدها چندبار دیگه ما فاطمه و اون دختره رو بغل همدیگه  دیدیم بعضی از بچه ها حتی اونا رو درحال بوسیدن هم دیده بودن که البته توی اون دوران ما همه رو برحسب اینکه دوست صمیمی هستن میزاشتیم و البته به اینکه چقد باهم صمیمی هستن غبطه میخوردیم این قضیه گذشت تا سال بعدش که کلا فاطمه نیومده بود دیگه مدرسه تا اینکه همون اوایل سال اومد مدرسه اکیپ ما که همیشه جامون پشت دره مدرسه بود فاطمه رو روئیت کرد و شروع کردیم سوال پرسیدن که گفت اومده دنبال مدارک تحصیلیش چون میخواد به خارج کشور مهاجرت کنه...دلیلشم این بود من موقعیتی دارم که نمیتونم اینجا زندگی کنم. اون موقع که ما اصلا هیچی از حرفاش نفهمیدیم....الان که فکر میکنم میبینم فاطمه یک ترنس بوده و به همین دلیل مهاجرت کرده...بسیار بامعرفت و خون گرم بود شاید اگه جامعه و ما مردم رفتار درستی با ترنسها داشته باشیم حتی اگر درکشون نکنیم نمک روی زخمشون نباشیم خیلی از ادمای دیگه که مثل فاطمه هستن مجبور به مهاجرت و تحمل غربت نمیشن...امیدوارم فاطمه «اسم پسرونشو نمیدونم خوب!»هرجا که هست سالم و سلامت باشه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
باران بهاری

نظرات  (۱)

علم پیشرفت کردع
اگر بتونن ثابت کنن بهشون مجوز عمل جراحی می دن
پاسخ:
گفتم که عمل جراحی درست نیست اگر از اونایی که عمل کردن بپرسین متوجه میشین که هیچکدوم راضی نیستن باید اونا رو همونطور که هستن پذیرفت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی