موفرفری

من ی فروردینی ام

موفرفری

من ی فروردینی ام

وبا

يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

خواهر من توی مرکز بهداشت کار میکنه امروز با ی حالت پریشون اومد و گفت آب لوله کشی شهر ما از خط قرمزم رد کرده و الان حاوی وباست چند نفرم مثل اینکه مبتلا شدن ...منتهی هیچکس از ترسش صداشو درنمیاره......من به مصرف اب خیلی خیلی حساسم تو خونه ی ما کسی اجازه نداره بیش از حد اب مصرف بکنه چون درغیر این صورت من تا ی مدت طولانی باهاش حرف نمیزنم....الانم با مامانم قهر کردم که اگه اب وبا داره به خاطره شماهاست که هر روز بدون توجه به کمبود اب حیاطو میشورید هر روز لباس شویی روشنه ....وقتی مدرسه میرفتمم توی مدرسه همین برنامه بود ....ی مدت هر روز سره صف از کمبود اب حرف میزدم.....کاش فرهنگ درست استفاده کردن از اب رو   به بچه ها توی مدارس یاد بدن.....کاش ی کمپینی راه می افتاد که به مردم راهایه درست استفاده کردن از اب رو یاد بده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۷
باران بهاری

نظرات  (۳)

با وجود این که بعضی افراد واقعا اصراف می کنن ولی مصرف خانگی کلا زیاد نیست اون آبی که خیلی الکی مصرف می شهب رای کار های صنعتی و کشاورزیه 
پاسخ:
اب کشاورزی میتونه به صورت قطره ای دربیاد ولی کسی به فکر نیست
سلام و درود 
اتفاقا امشب که در حال خرید بودم وارد یک مغازه پارچه فروشی شدیم که یه دختربچه حدود ۳ سال روی میز نشسته بود و یه بسته پاپ کورن هم دستش بود وقتی پاپ کورنش تموم شد به عموش گفت دستام کثیف شده آقای فروشنده برد دستاشو بشوره چندثانیه هم طول نکشید گفت بسه آبو ببند فروشنده گفت بزار قشنگ دستتو بشورم گفت " آب تموم میشه " فروشنده هم گفت از بس میشینه تلویزیون نگاه می کنه از اونا یاد گرفته 
فکر کنم اتفاقات خوبی در حال رخ دادن هست در حین پخش فوتبال جام جهانی هم مدام در حال زیرنویس شدن هست ، امیدوارم جدی گرفته بشه چون کسی جز خانواده ی خودمون متضرر نمیشه به خاطر فرزندانمان باید رعایت کنیم 
عذرخواهی می کنم بابت پرگوییم ، کامروا باشید 
پاسخ:
عالی بود...خداکنه نسل جدید فرهنگ استفاده کردن از اب رو به خوبی یاد بگیرن.....چون برای رفع مشکل که از مسولین بخاری بلند نمیشه
۲۷ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۱۷ chefft.blog.ir 💞💕
نه ربطی به مصرف بی رویه آب نداره، 
ولی کلا باید رعایت کنیم، خونه ما هم مصرف آب خیلی زیاده، همیشه فیش آب غیر بهینه زده😐
پاسخ:
چرا دیگه وقتی توی ی کشور خشک زندگی میکنیم بایدم رعایت بکنیم تا از این بلاها سرمون نیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی